Leefstijlveranderingen

Makkelijker gezegd dan gedaan. Het is alles behalve eenvoudig maar in sommige gevallen is het wel absoluut noodzakelijk. Denk bijvoorbeeld aan overgewicht of obesitas. Of aan specifieke ziekten zoals hart en vaatziekten, diabetes, COPD, Crohn, collitis en jicht, waarbij passende voeding uitkomst kan bieden/ klachten kan verminderen. Ook mensen met een prikkelbare darm zijn enorm gebaat bij leefstijlveranderingen. Maar misschien gaat het in jouw geval om een paar kilo die je wilt afvallen of de wens meer te bewegen.Wij als diëtisten en personal trainers helpen je niet alleen graag op weg, maar samen zorgen we ook dat het resultaat blijvend is. Of je nu kiest voor dieetadvies, personal training of beide, je werkt aan een echte leefstijlverandering!

Op weg naar een gezondere leefstijl!

Dietist en personal trainer
Mondgezondheid
personal training

Plan nu online een afspraak in de agenda

23 hours ago

Westland-Gezond

Recept avocado crunch westland-gezond.nl/avocado-crunch

Even behoefte aan wat anders dan yoghurt of kwark met muesli? Probeer dan eens deze frisse en zoete avocado crunch eens uit! Gegarandeerd smullen en je kan er de komende paar uur weer tegen aan!
... See MoreSee Less

View on Facebook

2 days ago

Westland-Gezond

Een smaakvol cadeau van Red Star Dinteloord na de Samen-Fit training. Dat wordt smullen! 🍅🍅🍅

#Samen-Fit #Westland-Gezond #RedStar #Dinteloord #tomaten #doosjevol #groente #smullen #cadeau #sport #training @ RedStar
... See MoreSee Less

View on Facebook

3 days ago

Westland-Gezond

Deze week zijn we weer aan de slag gegaan met de Health Checks voor het Samen-Fit programma.

Wil jij voor jouw bedrijf ook fitter en gezonder personeel, met het oog op minder ziekteverzuim? Neem dan contact met ons op per mail of telefonisch.

#Samen-Fit #healthchecks #fit #werknemers #bedrijven #gezond #Westland-Gezond
... See MoreSee Less

View on Facebook

Op weg naar een gezondere leefstijl

Westland-Gezond

Recept Avocado crunch

Even behoefte aan wat anders dan yoghurt of kwark met muesli? Probeer dan eens deze frisse en zoete avocado crunch eens uit! Gegarandeerd smullen en je kan er de komende paar uur weer tegen aan! Ingrediënten – 1 eetrijpe avocado– Flinke scheut verse jus d’orange– 3 eetlepels muesli (<10 gram suiker per 100 gram) of zelfgemaakte

Recept geroosterde noten met kruiden

In 2016 zijn de richtlijnen Goede Voeding en de Schijf van Vijf iets aangepast. Een nieuwe toevoeging is het handje (25 gram) ongezouten noten per dag. Deze nieuwe richtlijn is voor veel mensen nog vrij onbekend. De achterliggende gedachte om dagelijks een handje ongezouten noten te eten is ter preventie of behandeling van een te

Blog voeding in balans, deel 2

Deze blog is een vervolg op Voeding in balans deel 1. Deze blog eerst lezen? Klik hier.   De samenstelling van de voeding De volgende vraag is wat je moet eten? Om 2223 calorieën binnen krijgen uit enkel brood is te eenzijdig, waardoor je allerlei voedingsstoffen mist. De Schijf van Vijf en de Gezondheidsraad hebben

Op weg naar een gezondere leefstijl!