Leefstijlveranderingen

Makkelijker gezegd dan gedaan. Het is alles behalve eenvoudig maar in sommige gevallen is het wel absoluut noodzakelijk. Denk bijvoorbeeld aan overgewicht of obesitas. Of aan specifieke ziekten zoals hart en vaatziekten, diabetes, COPD, Crohn, collitis en jicht, waarbij passende voeding uitkomst kan bieden/ klachten kan verminderen. Ook mensen met een prikkelbare darm zijn enorm gebaat bij leefstijlveranderingen. Maar misschien gaat het in jouw geval om een paar kilo die je wilt afvallen of de wens meer te bewegen.Wij als diëtisten en personal trainers helpen je niet alleen graag op weg, maar samen zorgen we ook dat het resultaat blijvend is. Of je nu kiest voor dieetadvies, personal training of beide, je werkt aan een echte leefstijlverandering!

Op weg naar een gezondere leefstijl!

Dietist en personal trainer
Mondgezondheid
personal training

Plan nu online een afspraak in de agenda

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Op weg naar een gezondere leefstijl

Westland-Gezond

Stoppen met roken? Jij kan dit!

Wist je dat ruim een vijfde van de Nederlandse bevolking 18+ rookt? Hiervan rookt 16% zelfs dagelijks. Als je bedenkt welke stoffen er allemaal in een sigaret zijn verwerkt, kun je je eigenlijk haast niet voorstellen dat dit nog steeds verkocht wordt. Check de afbeelding hieronder maar eens. Dat stoppen met roken goed is voor

Recept: Caesar salade prikkers

Geen inspiratie wat u op tafel gaat zetten op bijvoorbeeld een verjaardag of borrel? Dan zouden deze caesar salade prikkers wel de oplossing kunnen zetten? Je hoeft er niet lang voor in de keuken te staan, want deze feestelijke prikkers staan binnen een mum van tijd op tafel! Dit recept is daarnaast ook geschikt als

Recept: Tzaziki

Een Tzaziki is een frisse, romige saus afkomstig uit Griekenland die bij veel gerechten lekker smaakt. Perfect om bijvoorbeeld te serveren bij een groentesnack of borrelhap, op een toastje of bij de barbecue. Welke ingrediënten heb je nodig? – 250 ml Griekse yoghurt – ½ komkommer – 2 teentjes knoflook – scheutje olijfolie – paar

Op weg naar een gezondere leefstijl!